چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, :: 22:52 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla FireFox 5.0.1

 

Mozilla FireFox 5.0.1 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود  فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 تغییرات اعمال شده در   Mozilla FireFox 5.0.1 :


-افزودن پشتیبانی از انیمیشنهای CSS

-بهبود در اجرای کدهای جاوا اسکریپت ،بهره وری از حافظه و بازدهی کلی در شبکه اینترنت

-بهبود پشتیبانی از استانداردهای HTML5،XHR،MathML،SMIL

-بهبود پشتیبانی از غلط یاب املایی برای مناطق بیشتر

-بهبود محیط رومیزی برای کاربران لینوکس

-بارگذاری محتوای دارای WebGL دیگر زمان طولانی را در برنمی‌گیرد.

-اختصاص زمان تایم اوت مشخص برای تب هایی که در بکگراند بوده و باعث کاهش بازدهی مرورگر می شوند.

-در کانال مخصوص توسعه فایرفاکس ،بروز رسانی های آزمایشی بصورت خودکار از روی مرورگر حذف می‌شود.

دانلود در ادمه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:54 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

حتما تا حالا با مرورگر بسیار قوی Firefox استفاده کردید و از نسخه های قبلی آن لذت بردید ، امروز براتون بهترین نسخه این مرورگر را برای شما آپلود کردم.این مرورگر نسبت به بقیه مرورگر ها عالی است هم سرعتش هم امنیتش و همه چیزش عالی است.حتما دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 26897
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1